Sarahs Liv!

Alla inlägg den 8 februari 2014

Av Sarah Crischoo - 8 februari 2014 15:32

Men shululu :) 

nu äre såhär att jag bloggar inte så mycket längre, så att ni ska inte förvänta er att det kommer komma ett inlägg i morgon. Jag vet inte vad som händer för att jag bara glömmer! men iaf jag kommer lägga upp lite låtar och blogga som vanligt nu, men jag kommer inte alltid varje dag blogga för det blir så rörit. 

Nu ska jag fortsätta dagen med att gå ut med Amanda och Denise och några andra från vårt gäng. Nu lyssnar jag på Miley cyrus jag gillar henne skit mycket och älskar hennes låtar. :) 

Jag kommer lägga upp mina favorit låtar nu som jag verkligen gillar plus dom jag kommer lägga upp dom andra dagarna. :D



Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag heter Sarah, är 16 och bor i Södertälje. Den här kommer bl.a handla om mitt liv

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

musik

Mus

Pink Strawberry

Ovido - Quiz & Flashcards