Sarahs Liv!

Direktlänk till inlägg 28 januari 2014

Frågor och svar 50 frågor om mig själv.

Av Sarah Crischoo - 28 januari 2014 14:49

Hejsan bloggen, jag har lite tråkigt så jag har bestämt mig att jag ska lägga upp lite frågor och svar, frågorna kommer bl.a handla om mig aa mig.. Nu kommer dom. 


1. Vad heter du? Sarah

2. Hur gammal är du? 16

3. Vart bor du? Södertälje

4. Hårfärg? Mörkt brunt.

5. Ögonfärg? Brungröna

6. Hur lång är du? 1.60

7. Kär? Nej inte precis

8. Singel eller upptagen? Singel

9. Hur många har du kysst? vet inte!

10. När och vem kysste du senast? Ingen

11. Har du hånglat med någon av samma kön? Nej är inte lagg åt det hållet.

12. När hade du senast sex och med vem? Har inte de, är oskuld 


13. Hur långt är ditt längsta förhållande?  Minns inte

14. Dumpat någon? Ja många

15. Blivit dumpad? 1 gång

16. Vad för killar/tjejer föredrar du mest? Mogna dom som vågar saker

17. Vad har du för mobil? iphone 53

18. Om du vann en miljon, vad skulle du göra? Åka till U.S.A eller Dubaii

9. Favoritland? Inte sverige iaf 

20. Favoritfärg? Rosa vitt svart

21. Favoritfilm? Twilight, Pretty little liars Maria wern, Irene huss, Wallander, Beck, Johan Falk

22. Favoritbok? Läser inte

23. Intresserad av Killar eller tjejer? Killar 

24. Vad gillar du mest med dig själv? I don't know

25. Vad gillar du minst med dig själv? Vet inte

26. Nämn en person du aldrig skulle klara dig utan? Ehm Mina föräldrar 

27. En person du älskar – Mina föräldrar 

28. En person du hatar – Många men jag nämner inga namn 

29. Ut och festa eller myskväll? Both

30. Saknar du någon just nu? Mm 

31. Vad är det bästa som hänt dig? Vet inte 

32. Beroende av något? Nejj 


33. Ditt livs största misstag? Venne

34. Om du fick välja en enda person att umgås med resten av ditt liv, vem skulle det vara? Det är många, Selena miley demi justin austin 

35. Har du några tatueringar? Nej inte än

36. Piercingar? Nej

37. Vem är mest lik dig? Min dubbelgångare 

38. Har du någon förebild? Demi selena 

39. Vad ska du göra idag? Fira Denise

40. Vad är det värsta du vet? Att det finns falska människor, och mördare.

41. Vad är det bästa du vet? Att jag kom till jorden. 

42. Vad åt du senast? Godis

43. Vad vill du ha just nu? Eh jag vill till usa

44. Vad köpte du senast? En jacka

45. Vem är din favorit kändis? Miley demi selena austin justin 


46. Vilken är din favoritställning? -.-''

47. Tränar du? Nej det behövs inte

48. När går du och lägger dig? det beror på 

49. Vad är klockan nu? 15:11

50. Är du nöjd med ditt liv? Aa jag är tacksam :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sarah Crischoo - 16 februari 2014 15:47

Det är så kul när folk skriver saker till mig på ett bra sätt :) Ask är jag typ inne på mest, den här bloggen är jag inte inne på för det är liksom inte mitt intresse, jag tror att jag ska ta bort den här bloggen, jag är inte så intresserad att blogg...

Av Sarah Crischoo - 10 februari 2014 16:59

Nu ska jag förklara lite om en film som jag har typ blivit besatt av tydligen enligt min familj.!! :D  Det är en tjej som heter Lola som blir tsm med en kille som heter Chad, och han är inte så snäll mot henne utan han kallar henne för hora och mas...

Av Sarah Crischoo - 8 februari 2014 15:32

Men shululu :)  nu äre såhär att jag bloggar inte så mycket längre, så att ni ska inte förvänta er att det kommer komma ett inlägg i morgon. Jag vet inte vad som händer för att jag bara glömmer! men iaf jag kommer lägga upp lite låtar och blogga so...

Av Sarah Crischoo - 6 februari 2014 19:06

Hejsan sverige. vad ska jag skriva idag jag har inte bloggat i går va ute med denise idag och tog lite bilder till bloggen, men jag har inte planerat att jag skulle lägga upp dom idag, jag har dom i mobilen så jag pallar inte föra över bilderna.  E...

Av Sarah Crischoo - 4 februari 2014 22:57

Nu lyssnar jag på Vanessa Hudgens, men BTW alltså jag skulle lägga upp bilder som jag skrev på inlägget igår, men det blev aldrig av så jag böt det tills idag så dom kommer lite senare i inlägget. :)  Men skit samma, jag kommer lägga upp dagens låt...

Presentation


Jag heter Sarah, är 16 och bor i Södertälje. Den här kommer bl.a handla om mitt liv

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27 28
29
30
31
<<<
Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

musik

Mus

Pink Strawberry

Ovido - Quiz & Flashcards