Sarahs Liv!

Alla inlägg den 3 februari 2014

Av Sarah Crischoo - 3 februari 2014 15:40

Varför jag har den dära rubriken är för att jag lyssnade på den dära låten och sen så orkade jag inte byta rubrik så jag pallade inte lägga ned tid på skiten så jag skrev bara det dära..!!! xd Nu ska Denise och Amanda och några till ut jag stannade hemma för att jag inte orkade gå ut just nu.. 

Fyfan va kul det va, det va en kille som backade på min mammas bil så min pappa och min mamma stog och skrek på honom att han skulle se upp för bilen bakom för han hade tagit hennes parkering, men han sket i mina föräldrar och bara fortsätter att backa.. :) 

 

Jag har märkt att ni skriver inte frågor till mig på bloggen utan på ask ist, jag har fått lite frågor på om att jag skulle skaffa kik och facebook, men jag hade en facbook, men det är så många som gör fake konton och låtsas vara en annan, så jag pallade tillslut inte. Men kik ska jag kunna fixa, jag kommer säga till när jag kommer göra en. :) 

Men aja skit i det, jag ska gå nu så jag kommer väl tillbaka och lägger upp bilderna. :) 

Byeeee :* 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag heter Sarah, är 16 och bor i Södertälje. Den här kommer bl.a handla om mitt liv

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

musik

Mus

Pink Strawberry

Ovido - Quiz & Flashcards