Sarahs Liv!

Alla inlägg den 31 januari 2014

Av Sarah Crischoo - 31 januari 2014 12:23

Hejsan bloggen , nu äre såhär att jag ska till strägnäs för jag ska träffa på min vänner , Jag kommer alltså inte blogga på hela helgen tills på söndag:) Jag kommer att sakna er jätte mycket men jag kommer tillbaka i promise. Jag kommer liksom inte lägga upp några bilder men på söndag när jag kommer hem med Denise så lägger jag upp bilderna när vi åt Kebab tallrik och Kebab pizzaaa..Men jag kommer blogga igen när jag kommer

 

Vi kommer att snacka om vad vi har gjort där och varför jag åkte dit med henne, men som sagt det är inget ovanligt hon har också vänner där som jag har, har liksom känt Denise i alla dessa år och är även idag vän med henne, men jag kanske hälsar på min mamma snabbt också innan jag taggar vidare, men jag kommer tillbaka jag tar tåget så jag kanske tar lite bilder.. :) 

 

Jag kommer lägga upp en bild nu på mig så får ni se hur jag ser ut idag, kommer som sagt lägga upp hur jag ser ut på morgonen när jag kommer hem men inte nu, nu får ni bara se min fina tröja och mitt face som sagt, och hur min sminkning är idag, Amanda ska inte med till strängnäs för hon ville tydligen inte det så jag åker med Denise ist.. xD Kommer bli så kul att komma tillbaka till er. 

 

Men nu måste jag ta en snabb bild på mig, och sen måste jag tagga snabbt för Denise föräldrar väntar liksom inte, det är dom som ska köra oss till strängnäs liksom så att ni inte behöver fråga när jag kommer hem för det är hennes föräldrar som ska köra hennes mamma som sagt.. Men hejdåå   


   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag heter Sarah, är 16 och bor i Södertälje. Den här kommer bl.a handla om mitt liv

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27 28
29
30
31
<<<
Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

musik

Mus

Pink Strawberry

Ovido - Quiz & Flashcards